Groepslessen aanbod

• Pilates privé sessie (60 min) :

Heb je specifiek gezondheid, rug of houding klachten dat speciaal aandacht vereisen? Wil je absoluut onverdeelde aandacht en begeleiding van de instructeur in de Pilates les? kies dan voor een privé-sessie.

Met gebruik van de reformer en/of de klein hulpmiddelen, doe het volgens jouw vermogens. Enkel op afspraak.

• Pilates duo-sessies (60 min) :

Met een duo-partner trainen op de apparatuur in de studio is zeer effectief. Jullie worden door elkaar gemotiveerd en gedisciplineerd. Jullie leren veel van elkaar door de correcties en instructies die de trainer u geeft; je ziet hoe de ander de oefening uitvoert.

Wil je graag samen met jouw partner of jouw beste vriend(-ien) trainen? kies dan maar voor deze optie. Enkel op afspraak.

• Pilates groepsles op de Reformer (60 min) :

De Reformer les is voor maximaal vier personen en is geschikt voor iedereen.

Uiteraard wordt hierbij goed naar het niveau van de groep gekeken. De eerste les is vooral als kennismaking met de Reformer, de basis oefeningen en houdingen, enz... Enkel op afspraak.

• Pilates groepsles op de mat (60 min) :

In de zaal op persoonlijk matten met maximaal 12 deelnemers, krijg je een leuk Pilates les met de nodige verbeteren voor een correct uitvoering van de oefeningen. Je zal snel resultaten opmerken.

• Pre & Post Natal Pilates op de mat (50 min) : (meer info over Pilates voor en na de bevalling)

Pilates voor zwangeren is zinvol en heel leuk om te doen. Mits in goed overleg met vroedvrouw/gynacealoog en/of huisarts, kunnen de Pilates oefeningen blijvend worden beoefend, weliswaar met hier en daar aanpassingen.

Pilates is uiterst geschikt om na de bevalling terug in shape te komen. Bij een normale bevalling kan dit al na 4 weken. Om zeker te zijn dat alles in orde is, raadpleeg je best een arts of kinesist.Je kan dan terug alle spiergroepen gaan trainen. Bij keizersnede is het belangrijk om je bekkenbodemspieren zo snel mogelijk terug te trainen. Enkel op afspraak.

Wil je meedoen?

Wij spreken dan af voor een eerste privé sessie om alle belangrijke details omtrent jouw zwangerschap en/of bevalling te bespreken en eventueel om te leren de oefeningen variaties dat voor jouw van toepassing zijn met de nodige aandacht en begeleiding.

Na deze privé sessie kan je gezellig in groep met andere (toekomstige)moedertjes beginnen oefenen.

Geen baby sitter? Geen probleem, breng jouw lief spruitje mee. Wij zorgen voor een aangenaam ruimte om hem/haar te laten slapen terwijl je van een uurtje tijd enkel voor jou kan genieten

• Conditietraining & BBB (50 min) :

BUIK-BENEN-BILLEN ... hetzelfde maar anders!

Heel dynamisch, complete en leuk training op muziek. Ritme, motivatie en amusement zijn de boodschap.

Een combinatie van oefeningen en hi-low impact intervallen zorgen voor een optimaal cardio-oefening en flink vetverbranding.

Diverse materiaal wordt gebruikt voor meer afwisseling in de training (steps, halters, therabands, ballen....)

Verbeter je conditie, coördinatie, flexibiliteit en mobiliteit.

• Bodysculpt (50 min) :

Vergelijkbaar met de BBB les maar zonder de Hi-impact element, deze les zet het accent in het vet verbranding en de spierversterking. Diverse materiaal wordt gebruikt met als resultaat mooi gemodelleerde spieren.

• Hatha-Yoga en meditatie (90 min) : Lesgeefster Tina De Jonge

Yoga is een training waarmee je werkt aan je lichaam en geest. Oefeningen om te ontspannen. Breng meer balans in jouw leven en krijg nieuwe energie. Verbeter je coördinatie en flexibiliteit en zoek en diep geestelijk balans.


NIEUWE LESSEN!!! BEGINT OP SEPTEMBER 2017

• ZUMBA (50 min) : 

De super-populaire rage dat nog altijd “IN” is. Een leuk mengeling van dans en sport op ritme van salsa, merengue, regueton en pop muziek. De star van de groepslessen waar iedereen kan zich amuseren, leren dansen en veel calorieën verbruiken. Een aanrader! Start op september 2017.

• ALL YEAR SUMMER BODY ! (50 min)

De naam zegt alles : waarom voor een super fit lichaam enkel in de zomer werken?? Deze les high intensity cardio training is voor al de enthousiasten dat willen blijven workout-en. Een toffe workout voor jouw lichaam en geest


• Gentle Japanse Yoga (60 min) :

- Lesgeefster Ine Tyhs

Japanse Yoga combineert Oosterse Geneeskunde met Japanse Zen traditie. Inhoudelijk kan een les bestaan uit asana’s (yogahoudingen), meridiaan-stimulerende oefeningen, skelet-corrigerende oefeningen, orgaan-voedende oefeningen, reinigingsoefeningen, hara-versterkende oefeningen, pranayama (ademhalingsoefeningen) en meditatie.

• Kinderyoga (60 min) : (uitgebreide info, data, prijs...) 

- Lesgeefster Kristina Weedaege

- Voor kinderen van 6 tot 10jaar

Kinderyoga is een combinatie van yoga en spel. Terwijl we de kinderen in hun fantasiewereld onderdompelen nemen we yogahoudingen aan, spelen we ademhalingsspelletjes, massagespelletjes, maken we tekeningen en nog zoveel meer. Kinderyoga biedt tal van voordelen: het houdt het lichaam soepel, verbetert de motoriek, versterkt spieren, kinderen komen tot rust,verhoogt ook de concentratie, zintuigen worden geprikkeld, ... Inschrijving vereist (de lessen gaan door met min. 8 en max. 14 deelnemers per groep)

Begint in September 2017.

Gratis kennismaking lessen op 6 en 13 september

Lessen op woensdag namiddag 14 -15u.

Geen lessen op de schoolvakanties,


Vous voyez une version text de ce site.

Pour voir la vrai version complète, merci d'installer Adobe Flash Player et assurez-vous que JavaScript est activé sur votre navigateur.

Besoin d'aide ? vérifier la conditions requises.

Installer Flash Player