• Aanbod lessen

    Aanbod lessen

Pre & Post Natal Pilates op de mat

(50 min)

Pilates voor zwangeren is zinvol en heel leuk om te doen. Mits in goed overleg met vroedvrouw/gynacealoog en/of huisarts, kunnen de Pilates oefeningen blijvend worden beoefend, weliswaar met hier en daar aanpassingen. Pilates is uiterst geschikt om na de bevalling terug in shape te komen. Bij een normale bevalling kan dit al na 4 weken. Om zeker te zijn dat alles in orde is, raadpleeg je best een arts of kinesist.Je kan dan terug alle spiergroepen gaan trainen. Bij keizersnede is het belangrijk om je bekkenbodemspieren zo snel mogelijk terug te trainen. Enkel op afspraak.

Wil je meedoen?

Wij spreken dan af voor een eerste privé sessie om alle belangrijke details omtrent jouw zwangerschap en/of bevalling te bespreken en eventueel om te leren de oefeningen variaties dat voor jouw van toepassing zijn met de nodige aandacht en begeleiding. Na deze privé sessie kan je gezellig in groep met andere (toekomstige)moedertjes beginnen oefenen.

Geen baby sitter?

Geen probleem, breng jouw lief spruitje mee. Wij zorgen voor een aangenaam ruimte om hem/haar te laten slapen terwijl je van een uurtje tijd enkel voor jou kan genieten.